TERUGBLIK CHANNEL SAFARI Q-BEACH HOUSE - VIP

Datum: 
7 Jul 2017 - 14:00

OOSTENDE - Op vrijdag 7 juli, bij de échte start van de zomervakantie, was Foodservice Alliance te gast bij het Q Beach House in Oostende voor een unieke Channel Safari rond het thema “events”. Dat events één van de snelst groeiende foodservicekanalen is in België, blijkt.

 

Met een gelukzalig vakantiegevoel, vergezeld van zomerse temperaturen en een verfrissende zeebries, namen bedrijven een unieke inkijk in de bijzondere wereld van media, sponsoring en uiteraard ook de wereld van F&B tijdens events. Claudine Mortier en Manuel De Coninck waren de gidsen. Claudine is event manager bij VTM en Q Music en is intussen een absolute foodservice-expert geworden. Tijdens Q Beach zet Medialaan immers gedurende 2 maanden een volledige horeca-uitbating neer op het strand waar duizenden mensen komen genieten van eten, drinken en uiteraard ook van veel muziek. Tijdens deze channel safari leidde Claudine de gasten rond achter de schermen van deze indrukwekkende organisatie en gaf ze duiding bij de sterk groeiende rol van eten en drinken in de totaalbeleving. 

Events hebben uiteraard ook een sterk promotioneel karakter en kunnen in die zin een sterke meerwaarde zijn voor bedrijven en merken. Maar hoe werkt dat spel nu precies? Hoe kunnen events een interessante plaats innemen in een sterke marketingmix? Is dit soort van advertising en sponsoring alleen maar interessant voor grote bedrijven? Manuel De Coninck is Head of Advertising bij Medialaan gaf antwoord op alle vragen!

De avond werd afgesloten in de VIP zone met coctails en tapas. Samen met 14.000 gasten werd genoten van het Sunset Concert van Gers Pardoel.

TAGS

0 Comments