24/09

MASTERCLASS – Category Management in Foodservice

Wil je jouw kennis van Category Management of Trade Marketing vergroten, of juist gaan inzetten in foodservice? Zoek je praktische hulp bij het kiezen van het foodservicekanaal dat jou de meeste groei kan bieden?

Volg dan onze tweedaagse opleiding “Category Management in foodservice”: een training voor leveranciers, groothandels en formules in foodservice.

Foodservice Alliance en The Category & Trade Company reiken je beproefde modellen en duidelijke cases aan op het gebied van kanaalkeuze, Formule Management, Category Management en shopper journeys. Kennis van trends, de buitenshuis shoppers, de professionele shopper, kanalen, Route-To- Market en formules is onontbeerlijk.

Deze masterclass is bestemd voor foodservice professionals die praktische handvatten willen krijgen in een verdere professionalisering op hun bestaande (trade)marketingplannen. Met deze masterclass krijg je direct toepasbare formats, praktische modellen en tools voor onderbouwde keuzes tot jouw beschikking, waardoor je sneller gedragen plannen kan ontwikkelen. In deze interactieve sessies leer je niet alleen van ons, maar ook van je medecursisten.

Tussen de eerste dag en tweede dag zitten ruim twee weken, zodat je meteen aan de slag kunt en feedback kunt krijgen op je eerste verbeteringen.

Wat leer je in deze training?

  • Kennis en begrip van Category Management in foodservice
  • Op welk foodservice kanaal kan jij je richten? Ofwel wat brengt jou de meeste groei.
  • Professionaliseren van je bestaande (Trade) marketing plannen

Voor wie? 

  • Trade marketeers
  • Foodservice professionals
  • Marketeers

PRAKTISCH 

Datum: dinsdag 24 september & woensdag 16 oktober 2024 (2 hele dagen)

Tijd: Telkens van 9u tot 17u

Locatie: Antwerpen

Investering: 1.695 Euro (ex BTW)

Datum en tijd

Locatie

Over het evenement