Voordeelsite Two4one introduceert ‘Take-away’ voor gesloten horeca

Two4One is al meer dan tien jaar een gekend online voordeelplatform voor de horeca. Nu de sector opnieuw verplicht moet sluiten, wil het de sector verder ondersteuning bieden. Het online platform biedt vanaf vandaag horecazaken de kans om aanbiedingen voor afhaalmaaltijden te initiëren op het bekende platform. Ondertussen stapten al meerdere restaurants mee in dit vernieuwde concept.

 

“Het hoeft geen betoog dat de tweede verplichte sluiting de horeca bijzonder zwaar treft”, stelt Christel Hendriks van Two4One. “Echter heeft klagen geen zin en helpt het de sector totaal niet vooruit. We hebben meteen beslist om een take-away aanbod naast onze bestaande formule te integreren. Het voordeel voor de klant is hetzelfde als in de pre-coronaversie. De consument geniet voordelig met twee voor de prijs van één. Met dat verschil dat de tafel deze keer thuis staat. Het grote voordeel voor alle restaurants is het bereik van ons digitaal platform. Hierdoor kan elke deelnemende zaak voor specifieke gerechten een grotere omzet realiseren.”

 

Hierdoor blijft Two4One overigens trouw aan haar roots. Two4one kende zijn oorsprong meer dan tien jaar geleden. Het principe bij de oprichting was simpel, namelijk de horecazaak op minder rendabele dagen helpen hun omzet te verhogen, terwijl de vaste kosten gelijk bleven. Met aanbiedingen waarbije de klanten met twee voor de prijs van één konden komen eten.

 

“Intussen kende Two4One een sterke evolutie”, benadrukt Christel Hendriks. “Op vraag van onze horeca is het aanbod intussen breder dan dit ene menu en enkel op weekdagen. De basis blijft wel onveranderd: met twee genieten voor de prijs van één. Veel restaurants en bistro’s kunnen nu meer volume vinden, gezien het platform geopend is voor yake-away. Dit zorgt eveneens voor een leefbaar take-away aanbod. Daar zat net het probleem bij de eerste lockdown. Het was vaak simpelweg niet rendabel om te blijven koken. Een lockdown mag vooral geen knockdown worden!”

 

Enkele deelnemende restaurants getuigen

De Schandpaal in Brecht is één van de vele zaken die niet twijfelen om hieraan deel te nemen. “Two4One bezorgt ons klanten die anders niet zouden komen”, getuigt zaakvoerder Jimmy Janssens. “Via deze extra klanten, is het mogelijk wat on top volume te draaien. Tow4One is interessant omdat ik flexibel mijn promoties kan kiezen. Ons restaurant is gekend voor enkelew klassiekers en de wildgerechten. Dan doe ik liever geen menu, maar geef een extra korting voor Two4one klanten. Klanten kunnen een voucher verkrijgen bij het platform en die dan bij de bestelling laten verrekenen. Dit werkt handig en eenvoudig, zowel voor mij als de klant. ”

 

Atlas Foods uit Turnhout : “Onder het motto: alle beetjes helpen”, zegt Myrtha Louis Van Deun. “Via Two4One hebben we een breder bereik en dus ook extra aandacht voor onze zaak. Naast mijn normale afhaalkaart bied ik een Two4One menu aan met daarin een soepje ,kk     , Chile Con Carne of Tajine en een dessert voor slechts 32 euro. Iedereen uit de sector weet dat hier niet veel winst op zit. Echter helpt het me wel meer volume te halen en meer mensen te bereiken in deze moeilijke periode.”

 

De Lieve uit Damme : “Tijdens de verplichte sluiting wil ik vooral actief blijven”, zegt eigenaar Frank Verstraete. “Two4One biedt ons altijd extra publiciteit. Daarnaast biedt take-away via Two4One een kans om de vele teleurgestelde klanten toch iets aan te bieden. Voor de komende periode hadden we net vele reservaties. Mensen zijn teleurgesteld dat die wegvallen en dit is een alternatief dat zéér welgekomen is.

 

Cuisine d'été uit Zonhoven is nog zo’n horecazaak die enthousiast meestapt in dit concept. “Two4One werkt gewoon goed”, geeft Johan Segers aan. “Deze formule is duidelijk, zowel voor de consument als ook voor ons. Net daarom heb ik er bewust voor gekozen om tijdens de sluiting van de horeca een aanbod via Two4One te introduceren. Rijk zal ik er niet van worden. Maar als je toch gaat koken, is extra volume absoluut mooi meegenomen. Ik zie het hoofdzakelijk als extra publiciteit. Het is een constant platform waar behoorlijk wat uit te halen valt voor ons.”

 

De Klimop uit Leuven, een hotel/restaurant, is ander voorbeeld van de vele gemotiveerde zaken. “Onze beide inkomens komen uit de zaak”, geeft zaakvoerder Pieter Konijn aan. “Als hotel mogen we gelukkig nog open blijven en onze gasten maaltijden aanbieden. Two4One helpt ons om dat volume wat te verhogen. Hoe dan ook zijn we toch bezig, dus waarom niet. Via het platform Two4One wordt een topdiner met voor- en hoofdgerecht + overnachting voor twee personen aangeboden voor slechts 120 euro. Het helpt ons de vaste kosten te dekken en deze periode zo te overleven. Daarom zijn we tevreden over Two4One.”

TAGS

0 Comments